Za uspešno praćenje radne uspešnosti potrebna je pripremljenost i mendžera i zaposlenog, uz obostrano uvažavanje stavova i mišljenja. Prihvatajući proaktivnu ulogu u ovom procesu, zaposleni uče da preuzmu odgovornost za svoje rezultate, upoznaju svoje vrline i slabosti na kojima je potrebno raditi, planiraju buduće usavršavanje i postignuća.
Ne zaboravite, ono što dobijate ukoliko dostignete svoje ciljeve,
nije ni približno značajno kao ono šta postajete postižući ih!
Zig Ziglar
Trajanje programa: 1 dan
Ključne prednosti:
- Razvijanje osećaja ka zajedničkom cilju kojem teže i zaposleni i menadžeri
- Dvosmerna komunikacija o razjašnjavanju sadržaja posla
- Preuzimanje aktivne uloge i odgovornosti za lična ostvarenja i planiranje budućih
- Povećavanje osećaja poverenja u menadžere
- Otkrivanje potencijalnih izazova koji negativno utiču na produktivnost
- Mogućnost razgovora o budućoj perspektivi
Glavne oblasti:
- Povezivanje radne uspešnosti sa poslovnom strategijom, organizacionim i profesionalnim ciljevima na nivou pojedinaca
- Uloga zaposlenog pri praćenju radne uspešnosti
- Praćenje radne uspešnosti– procena: veština, znanja, mogućnosti i ponašanja
- Metod Kritičnog događaja
- Katergorije i skale praćenja radnog učinka
- Vremenski okvir i važnost ciljeva
- Kvantitativni i kvalitativni ciljevi
- Važnost pripreme i realnog sagledavanja ličnih sposobnosti
- Proaktivan pristup i preuzimanje lične odgovornosti
- Strategije uspeha
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Struktuirana vežba Metod kritičnog incidenta
- Profesionalan instruktivni trening video klipovi za zaposlene sa rešenjima i principima pripremljenosti i aktivnog učešća zaposlenog tokom razgovora o radnoj uspešnosti