Glavni zadatak svakog savremenog menadžera jeste da od ljudi kojima rukovodi dobije maksimum rezultata uz optimum uložene energije. Veštine komunikacije usmerene na podršku i blagovremeno davanja povratnih informacija su ključ uspeha ostvarenja ovakvih maksimalnih efekata i dolaze do posebnog značaja tokom razgovora o praćenju radne uspešnosti.
Ako ste iskreni, pohvalna je efektna. Ako ste neiskreni, ona je manipulativna!
Zig Ziglar
Trajanje programa: 1 dan
Ključne prednosti:
- Blagovremena priprema menadžera za razgovor o radnoj uspešnosti
- Razumevanje strukture razgovora, lične i profesionalne uloge
- Promovisanje dvosmerne komunikacije
- Blagovremeno davanje povratne informacije
- Smanjenje nesporazuma i grešaka tokom praćenja radne uspešnosti
- Kreiranje atmosfere koja motiviše i usmeravanje zaposlenih u pravom pravcu
- Priprema informacija i praćenje uspešnosti tokom cele godine
Glavne oblasti:
- Povezivanje radne uspešnosti sa poslovnom strategijom, organizacionim i profesionalnim ciljevima na nivou pojedinaca
- Uloga menadžera pri oceni radne uspešnosti
- Planiranje i priprema menadžera za razgovor o radnoj uspešnosti
- Koraci strukture razgovora praćenja radne uspešnosti
- Priprema prostora i neverbalna komunikacija
- Veštine i tehnike prevazilaženja potencijalnih komunikacionih izazova
- Principi komunikacije usmerene na podršku
- Principi smanjenja grešaka procene
- Strategije uspeha
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Struktuirana vežba Metod kritičnog incidenta
- Profesionalan trening klipovi za menadžere sa rešenjima i principima prevazilaženja potencijlanih komunikacionih izazova iz stvarnog okruženja, prilikom razgovora o radnoj uspešnosti zaposlenog
- Planovi akcije