U savremenom poslovanju veliki deo svog vremena provodimo komunicirajući sa ljudima koji nas okružuju – klijentima, saradnicima, kolegama u svojoj kompaniji. Uspešno ispunjenje menadžerske uloge znači efektnu komunikaciju u ovim interakcijama. Tokom našeg treninga shvatićete značaj i uticaj ličnog stila komunikacije na poslovni uspeh i rezultate koje ostvarujete. Kroz brojne iskustvene vežbe i planove akcija, usvajanjem novih strategija i uverenja, svoje ključne veštine komunikacije učinićete efektnijim i kreiraćete kredibilan imidž koji će inspirisati druge i povećati njihovo poverenje u vas.
Jedini i najveći problem u komunikaciji je iluzija da se ona zaista desila.
George Bernard Shaw
Trajanje programa: 2 dana
Ključne prednosti:
- Razumevanje važnosti asertivne komunikacije i uticaj na profesionalne rezultate
- Dobijanje povratne inforamcije o ličnom stilu komunikacije i mogućnosti izbora promene stila
- Učenje i primena principa aktivnog slušanja i efektnog postavljanja pitanja
- Upoznavanje sa principima davanja i primanja povratne informacije
- Smanjenje nesporazuma i konfliktnih situacija
- Povećanje asertivnosti i izgradnja poverenja
- Identifikacija ključnih situacija, planiranje ličnog plana razvoja i primena
Glavne oblasti:
- Uticaj ličnog stila na komunikaciju
- Uloga percepcije u ponašanju i interakciji sa okolinom
- Uticaj različitih stilova komunikacije na organizacionu klimu
- Uspešna komunikacija i prevazilaženje ličnih barijera
- Važnost svih komponenti komunikacije: govora tela, izbora reči i tona glasa
- Prepoznavanje neverbalnih poruka
- Prilagođavanje stila komunikacije sagovorniku
- Različiti reprezentacioni sistemi i uticaj na komunikaciju (VAKOG)
- Vodeći principe komunikacije usmerene na podršku
- Umetnost aktivnog slušanja i efektnog postavljanja pitanja
- Davanje konstruktivne povratne informacije
- Komunikacija putem moderne tehnologije
- Dijagnosticiranje ličnog stila ponašanja u konfliktu
- Razumevanje prirode različitih vrsta konflikta
- Kategorizacija različitih tipova konflikta
- Strategije uspešnih pristupa rešavanju konflikta
- Primena novonaučenih principa i veština na poslovne situacije
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Poslovne simulacije odabira pravilne menadžerske strategije rešavanja konflikta
- Personal Conflict Style (PCS) – Lični primarni stil rešavanja konflikta - samo-dijagnostički psihometrijiski upitnik
- Action plan ličnog razvoja