Tajne efektnih komunikatora

U savremenom poslovanju veliki deo svog vremena provodimo komunicirajući sa ljudima koji nas okružuju – klijentima, saradnicima, kolegama u svojoj kompaniji. Uspešno ispunjenje menadžerske uloge znači efektnu komunikaciju u ovim interakcijama. Tokom našeg treninga shvatićete značaj i uticaj ličnog stila komunikacije na poslovni uspeh i rezultate koje ostvarujete. Kroz brojne iskustvene vežbe i planove akcija,  usvajanjem novih strategija i uverenja, svoje ključne veštine komunikacije učinićete efektnijim i kreiraćete kredibilan imidž koji će inspirisati druge i povećati njihovo poverenje u vas.

Jedini i najveći problem u komunikaciji je iluzija da se ona zaista desila.

George Bernard Shaw

Trajanje programa: 2 dana

Ključne prednosti:

  • Razumevanje važnosti asertivne komunikacije i uticaj na profesionalne rezultate
  • Dobijanje povratne inforamcije o ličnom stilu komunikacije i mogućnosti izbora promene stila
  • Učenje i primena principa aktivnog slušanja i efektnog postavljanja pitanja
  • Upoznavanje sa principima davanja i primanja povratne informacije
  • Smanjenje nesporazuma i konfliktnih situacija
  • Povećanje asertivnosti i izgradnja poverenja
  • Identifikacija ključnih situacija, planiranje ličnog plana razvoja i primena

 

Glavne oblasti:

  • Uticaj ličnog stila na komunikaciju
  • Uloga percepcije u ponašanju i interakciji sa okolinom
  • Uticaj različitih stilova komunikacije na organizacionu klimu
  • Uspešna komunikacija i prevazilaženje ličnih barijera
  • Važnost svih komponenti komunikacije: govora tela, izbora reči i tona glasa
  • Prepoznavanje neverbalnih poruka
  • Prilagođavanje stila komunikacije sagovorniku
  • Različiti reprezentacioni sistemi i uticaj na komunikaciju (VAKOG)
  • Vodeći principe komunikacije usmerene na podršku
  • Umetnost aktivnog slušanja i efektnog postavljanja pitanja
  • Davanje konstruktivne povratne informacije
  • Komunikacija putem moderne tehnologije
  • Dijagnosticiranje ličnog stila ponašanja u konfliktu
  • Razumevanje prirode različitih vrsta konflikta
  • Kategorizacija različitih tipova konflikta
  • Strategije uspešnih pristupa rešavanju konflikta
  • Primena novonaučenih principa i veština na poslovne situacije

 

Primeri vežbi i razvojnih alata:

  • Poslovne simulacije odabira pravilne menadžerske strategije rešavanja konflikta
  • Personal Conflict Style (PCS) – Lični primarni stil rešavanja konflikta - samo-dijagnostički psihometrijiski upitnik
  • Action plan ličnog razvoja