Naš interaktivan dvodnevni trening program je razvijen za kompanije koje teže kvalitetnom pružanju usluga klijentima, uključujući menadžment i zaposlene koji su u direktnoj komunikaciji sa klijentima i predstavljaju imidž svoje kompanije. Kroz grupne i individualne vežbe učesnici će tokom treninga generisati akcione planove za stvarne situacije iz svog okruženja, kako bi premostili kvalitativne razlike između trenutnog i željenog standarda pružanja usluga, razvijajući lični potencijal i proaktivnost. Interaktivni trening video klipovi dodatno povećavaju usvajanje novih veština i kompetencija.
Teško ćete oduševiti klijenta novim proizvodom, ukoliko to niste uspeli starim.
Zig Ziglar
Trajanje programa: 2 dana
Ključne prednosti:
- Razvijanje kritičnog shvatanja orijentisanosti na klijente
- Preuzimanje odgovornosti i kreiranje proaktivnosti u interakcijama sa klijentima
- Ostvarenje profitabilne dugoročne saradnje i izgradnja lojalnih klijenata
- Uviđanje trenutnih i planiranje željenih standarda interakcije sa klijentima
- Razumevanje očekivanja klijenata i načina da se očekivanja ispune
- Savlađivanje tehnika rešavanja žalbi klijenata
- Kreiranje organizacione klime koja je adekvatna prvoklasnom pružanju usluga klijentima
Glavne oblasti:
- Važnost prvoklasnog pružanja usluga klijentima
- Razlozi gubitka klijenata u današnjem konkurentnom okruženju
- Mapiranje trenutnog i kreiranje željenog Action Modela prvoklasnog pružanja usluga
- Važnost preuzimanja lične odgovornosti u svakodnevnoj interakciji sa klijentima
- Koja su očekivanja klijenata, važnost prvog utiska i važnost momenta istine
- Umetnost postavljanja efektnih pitanja i vođenja klijenta tokom komunikacije
- Motivacija različitih klijenata i ostvarenje uticaja
- Prvoklasne veštine i standardi telefonske komunikacije
- Tehnike prevencije i blagovremeno rešavanje žalbi
- Važnost povratnih informacija od klijenata
- Moć i važnost poslednjeg utiska
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Action Model prvoklasnog pružanja usluga klijentima
- Trening video klip Rešavanja žalbi – koraci uspeha
- Planovi akcije