U današnjem poslovnom okruženju kompanije moraju da kontinuirano usavršavaju načine rešavanja operativnih izazova, pronalaze nove mogućnosti plasiranja svojih proizvoda i kreiranja novih proizvoda, kako bi povećali svoju efikasnost i produktivnost. Tokom našeg treninga upoznaćete se sa načinima rešavanja kompleksnih problema koristeći modele koji kombinuju kreativne tehnike, analitičko razmišljanje i poznavanje poslovnih modela.
Kompleksni problemi sa kojim se suočavamo ne mogu biti rešeni istim načinom razmišljanja koji smo imali kada smo ih kreirali.
Albert Einstein
Trajanje programa: 2 dana
Ključne prednosti:
- Primena kombinovanog modela analitičkog i kreativnog rešavanja problema
- Prepoznavanje ličnih konceptualnih grešaka i njihovo prevazilaženje
- Stimulacija lične i timske inovativnosti u razmišljanju i donošenju odluka
- Primena tehnika analize odlučivanja radi odabira najboljeg rešenja i postizanja grupnog konsenzusa
Glavne oblasti:
- Potreba za kreativnošću i inovacijom u današnjem poslovnom okruženju
- Model analitičkog rešavanja problema
- Ograničenja Modela analitičkog rešavanja problema
- Model kreativnog rešavanja problema
- Principi smanjenje konceptualnih grešaka prilikom kreativnog rešavanja problema
- Primena kombinovanog modela analitičkog i kreativnog rešavanja problema
- Principi podrške inovativnom razmišljanju
- Orjentacija prema akciji i rešenjima
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Studije slučaja praktične primene Modela analitičnog i kreativnog rešavanja problema
- Innovative Attitude Scale (IAS) – Upitnik procene lične inovativnosti