Do poslovnih rešenja putem kreativnosti i inovativnosti

U današnjem poslovnom okruženju kompanije moraju da kontinuirano usavršavaju načine rešavanja operativnih izazova, pronalaze nove mogućnosti plasiranja svojih proizvoda i kreiranja novih proizvoda, kako bi povećali svoju efikasnost i produktivnost. Tokom našeg treninga upoznaćete se sa načinima rešavanja kompleksnih problema koristeći modele koji kombinuju kreativne tehnike, analitičko razmišljanje i poznavanje poslovnih modela.

Kompleksni problemi sa kojim se suočavamo ne mogu biti rešeni istim načinom razmišljanja koji smo imali kada smo ih kreirali.
Albert Einstein

Trajanje programa: 2 dana

Ključne prednosti:

  • Primena kombinovanog modela analitičkog i kreativnog rešavanja problema
  • Prepoznavanje ličnih konceptualnih grešaka i njihovo prevazilaženje
  • Stimulacija lične i timske inovativnosti u razmišljanju i donošenju odluka
  • Primena tehnika analize odlučivanja radi odabira najboljeg rešenja i postizanja grupnog konsenzusa

 

Glavne oblasti:

  • Potreba za kreativnošću i inovacijom u današnjem poslovnom okruženju
  • Model analitičkog rešavanja problema
  • Ograničenja Modela analitičkog rešavanja problema
  • Model kreativnog rešavanja problema
  • Principi smanjenje konceptualnih grešaka prilikom kreativnog rešavanja problema
  • Primena kombinovanog modela analitičkog i kreativnog rešavanja problema
  • Principi podrške inovativnom razmišljanju
  • Orjentacija prema akciji i rešenjima

 

Primeri vežbi i razvojnih alata:

  • Studije slučaja praktične primene Modela analitičnog i kreativnog rešavanja problema
  • Innovative Attitude Scale (IAS) – Upitnik procene lične inovativnosti