U našem specijalizovanom trening programu prenosimo vam primenjive veštine Action modela telefonske prodaje, koji će vas usmeriti ka pravilnoj pripremi, vođenju razgovora, prevazilaženju primedbi, pridobijanju klijenata i novim preporukama. Usvajanje ponašanja i tehnika na treningu će doprineti da uspostavite kvalitetan i standardizovan odnos razumevanja sa klijentima i potencijalnim klijentima kompanije, lično smanjenjite stres i postanete uspešni u prodaji putem telefona.
Setite se da nije važno šta i kako Vi lično želite da prodate, već šta i kako Vaš klijent želi da kupi.
Freeman Gosden
Trajanje programa: 2 dana
Ključne prednosti:
- Razvijanje kritičnog shvatanja orijentisanosti na klijente
- Ostvarenje profitabilne dugoročne saradnje sa lojalnim klijentima
- Uviđanje trenutnih i planiranje željenih standarda interakcije sa klijentima
- Razumevanje očekivanja klijenata i načina da se očekivanja ispune
- Savlađivanje tehnika rešavanja žalbi klijenata i komunikacije sa teškim klijentima
- Primenjivanje sistematičnog korak po korak Action modela telefonske prodaje koji povećava vašu efektivnost u telefonskim pregovorima
- Naučićete da prepoznate različitosti klijenata i najefektiniji način komunikacije sa njima
- Primenjivanje tehnika koje vam mogu omogućiti da razvijete svoj maksimum u telefonskoj prodaji
- Prevazilaženje sumnji i primedbi klijenata
- Prevazilaženje izazova telefonske komunikacije
- Usavršavanje tehnika komunikacije sa agresivnim klijentima
- Smanjenje stresa tokom telefonske prodaje
Glavne oblasti:
- Action Model telefonske prodaje
- Izazovi telefonske prodaje i komunikacije
- Važnost pripreme za poziv i definisanja cilja poziva
- Principi otvaranja komunikacije i kreiranja pozitivnog prvog utiska
- Strategije telefonske komunikacije sa različitim tipovima klijenata
- Matrica interakcije prodavac-klijent
- Ključne reči i prevazilaženje prepreka za različite tipove klijenata
- Vođenje razgovora pravilnom formulacijom pitanja
- Predstavljanje prednosti važnih klijentu na opisan način
- Tehnike eliminisanja sumnji i primedbi
- Razdvajanje problema komunikacije od problema pregovora
- Disanje i kontrola glasa
- Tehnike komunikacije sa agresivnim klijentima
- Direktni i ohrabrujući indirektni signali zatvaranja prodaje
- Principi anti-stresnog razmišljanja
- Evaluacija prodajnog razgovora
Primeri vežbi i razvojnih alata:
- Peak Personality Type Assement (PPTA) – Procena profila ličnosti
- Igre uloga (Role play) sa situacijama iz vašeg okruženja
- Lični plan akcije za svaki korak telefonske prodaje