Februar 2019. |
Hm… Prodaja… Pregovaranje... Kada počinjemo da koristimo veštine pregovaranja? Primetite koliko su mala deca odlični pregovarači. Ona tačno znaju koju tehniku uticaja da koriste u prodavnicama igračaka kako bi zatvorili prodaju. Deca pitaju prava pitanja, znaju da prevaziđu vaše odbijanje, ne prihvataju ne kao odogovor i tačno znaju ko je osoba koja odlučuje o kupovini. Odrasli ne prodaju ideje samo ljudima iz svog okruženja, nego i sami sebi. Kada želite da vam drugi veruju, onda je neophodno da zračite samopouzdanjem i verom u sebe. Ako sebe prvo ne uverite da možete i zaslužujete, nećete u tome uspeti ni u komunikaciji sa drugima. Ponekad to znači da ćete se ponašati iskusnije i sigurnije, čak i kada niste baš na poznatom terenu, a zatim će i drugi ljudi oko vas početi da vas tako posmatraju. Razmislite da li su pregovaranje i prodajne veštine potrebne samo odabranima ili ih već i sami koristite ukoliko imate želju i potrebu da utičete na bilo koga iz svog okruženja.
Na našem treningu koji je u petak i subotu, posebnu pažnju tokom pregovaranja posvećujemo razlici između uticaja i manipulacije. Ovakav stav i uverenje u vezi sa pregovaranjem i prodajom gradi odnos koji se zasniva na uzajamnom poverenju i poštovanju, koji kao rezultat vodi uspešnoj dugoročnoj partnerskoj saradnji: 15. –16. mart 2019. (petak-subota) Kako unaprediti svoje pregovaračke veštine Trening je bio veoma zanimljiv i pun primera iz realnih situacija. Odlično je što su treneri koristili prave primere iz sopstvenog iskustva kao i povezivanje istih sa situacijama u kojima se mi nalazimo u svakodnevnom poslu. Praktični primeri su bili savršeni, interaktivne komponente i praktičan rad je nešto što odvaja od drugih sličnih treninga. Ivan Jevtović, Director of Operations, AAA Freight, Inc
Predlog uz naš februarski Newsletter je da razmislite o: 1. Ličnim uverenjima u vezi uticaja na druge – koja vas uverenja podržavaju, a koja doprinose nekom rezultatu koji se možda ponavlja, a ne čini vas zadovoljnim. Ispišite NOVA uverenja koja će vas voditi ka NOVIM rezultatima, a stara preškrabajte! 2. Da li ste češće u ulozi osobe koja ume da proda svoje ideje ili osobe kojoj je lako prodati? Svaka od ovih krajnosti je sama po sebi realna i moguća, ako ste ih svesni i ukoliko niste uvek u jednoj od njih potpuno. Ukoliko jeste, razmislite šta vam je to do sada obezbeđivalo i da li bi možda izgradnja suprotnog ponašanja i veština mogla da donese još neke NOVE poželjnije rezultate? Srdačno, P.S. Pratite nas i vodite na:
Action Management Consulting d.o.o. Kralja Petra 32 11000 Beograd, Srbija Mob: +381 (0)64 648 2695 Tel: +381 (0)11 409 3730
|